2013. június 17., hétfő

:s



Sziasztok kedves olvasóim!
Először is meg szeretném köszönni, hogy bár nem voltatok sokan, de rendszeresen olvastátok ezt a blogot és a kommentjeitek alapján elhitettétek velem, hogy egy egészen kicsikét is, de tudok írni. Köszönöm a sok aranyos és kedves hozzászólást, bátorítást, a feliratkozókat és mindent.
Hát ugye sokan kérdeztétek, hogy mi lesz a bloggal? Írok-e újabb részt, vagy befejezem? Még segítséget is ajánlottak, ha esetleg nem lenne rá időm, csak ne fejezzem be. Nagyon jól esett és köszönöm, de most meghoztam egy döntést.
Az elmúlt napokban Magyarországon jártam és nem tudom, hogy hogy kapcsolódik ez ehhez, de gondolkoztam a blogon... elég sokat. Átfésültem a lehetőségeket. Ha folytatom, nem tudom mennyi időm lesz írni a részeket és nem tudom hogy mennyi türelmetek lenne olvasni. Viszont ha befejezem, akkor..áh, nem szeretném befejezni.
Szóval..a döntésem a következő: 2013.06.23.-ig kommentbe írjatok valamit, ebből tudni fogom, hogy ti még olvastok. Ha nem jön össze 23-ig 10 komment, a blogot befejezem egy olyan résszel, ami nem biztos hogy mindenkinek tetszeni fog.
Mégegyszer köszönöm a kommenteket /akitől kapok/ és imádlak titeket. Puszi.<3 xx.

1 megjegyzés:

  1. Jaaj NE HAGYD ABBA!!! Én 10et érek, most ezt nézzük úgy, okés? Nekem nagyon tetszik a blogod és nem szeretném hogy abba hagyd! :(( Puszi♥xx

    VálaszTörlés